Hotel Szczawnica Park Resort & Spa z piątą gwiazdką

Udostępnij artykuł
Bardzo dobre opinie naszych Gości na temat jakości obsługi, wyposażenia i wystroju hotelu, a także wyśmienitej kuchni, docenionej również w Żółtym Przewodniku Gault & Millau, skłoniły nas do podjęcia decyzji o podwyższeniu standardu hotelu do pięciu gwiazdek – mówi Renata Gorecka, współwłaścicielka Hotelu Szczawnica Park Resort & Spa*****.

Infrastruktura hotelu nie wymagała wykonania żadnych dodatkowych prac, hotel spełniał wszelkie wymagania od samego początku. Najbliższe miesiące traktujemy jako czas przejściowy, będziemy jeszcze intensywniej pracować nad standardem usług, ofertą hotelu i zmianami marketingowymi. Przez ten czas nasi Goście będą mogli skorzystać z pięciogwiazdkowego standardu w czterogwiazdkowych cenach, tak abyśmy korzystając z ich cennych uwag, stworzyli prawdziwie luksusowe miejsce w Pieninach – dodaje Renata Gorecka.

> PRZECZYTAJ TAKŻE <
Współwłaścicielka hoteli Szczawnica Park i Batory

o drodze od marzeń i pasji do biznesu

Szczawnica Park należy do grupy hotelowej, która już od wielu lat działa na szczawnickim rynku. W jej skład wchodzą m.in. trzygwiazdkowy Hotel Batory oraz dwa obiekty apartamentowe: Eko i Tęcza. Ideą hotelu jest odpoczynek w bliskości natury, tworzenie atmosfery slow life poprzez doświadczanie smaków, zabiegi relaksacyjne, a także rekreację. Sprzyja temu lokalizacja obiektu – w samym centrum Szczawnicy, przy promenadzie nad Grajcarkiem. Wystrój hotelu łączy tradycję z nowoczesnym designem. W kompleksie można skorzystać z bogatej oferty gastronomicznej w restauracji, kawiarni oraz klubie. W części spa & wellness znajdują się gabinety zabiegowe oraz kompleks saun i basenów, w których zastosowano technologię OSPA – naturalna sól i bardzo aktywny węgiel gwarantujące doskonałą jakość wody, łagodną dla oczu i delikatną dla skóry. Nie jest to jedyne ekologiczne rozwiązanie zastosowane w inwestycji – na dachu budynku zainstalowano kolektory słoneczne, można też skorzystać ze stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.03.2020
Aktualizacja: 05.03.2020